Saturday, April 26, 2014

UPDATE: HAIR VITAMINS



EN    Guess what came in the mail yesterday?! .. My hair vitamins finally! Been waiting for them to arrive since a month and i'm finally holding them in my hands. One reason for the long shipping was that they are based in America and i'm from Germany so it takes some time to arrive and also they had to ship a lot stuffs and vitamins because of the discount they had currently.
Who don't know 'bout what i'm talking should definetely check out  (this post).

I was talking about getting those vitamins to achieve longer, healthier and thicker hair.
I deciced to try Manetabolism instead of Hairfinity because they were on an discount and i could see better results from reviews.
I took my first pills yesterday 25th of april (one in the morning and evening with some water). So there are 28 more days to go.
To be honest i had some problems to swallow those pills because they are so big for me and i had an mental block. So for now i'm mixing them with some water (less than 8 oz. as i got to know) Same effect!

I'll let you all updated in the couple weeks and also at the end with before and after pics. So just drop in my blog to see how it works for me.


DE    Ratet mal was ich vor einigen Tagen via Post erhalten habe?! Naaa .. Meine Haar Vitamine!
Ich habe glaube ich einen Monat gewartet bis ich meine Pillen endlich sehnsüchtig in den Armen hatte haha.
Ein Grund der langen Wartezeit war das ich in Deutschland lebe und die Firma nun mal in Amerika. Am anderen Ende der Welt also dauert das etwas Zeit. Ansonten hatten die einen Rabatt und da kamen auch viele Bestellungen auf sie zu. Also hatte ich da Verständnis!

Wer nicht weiß um was es geht sollte sich am besten meinen letzten Post anschauen (hier) 

In meinem letzen Post sprach ich von Hairfinity aber habe mich dann doch für Manetabolism entschieden, aufgrund eines Rabattes was sie am Laufen hatten und wegen der besseren Ergebnisse aus den Reviews.
Ich habe gestern 25.04.2014 meine ersten Pillen zu mir genommen (jeweils morgens und abends eine).
Um ehrlich zu sagen hatte ich kleine Problemchen sie zu schlucken, da sie etwas größer sind (also für mich zumindestens). Habe mich wirklich sehr bemüht sie zu schlucken aber sie kamen immer wieder hoch. Kein schöner Gedanke ich weiß! Aber so war es und ich möchte ehrlich sein.
Habe aber eine leichtere Methode gefunden und zwar mache ich die Kapseln auf und entnehme den Pulver und mische den mit etwas Wasser (weniger als 200ml).
Problem gelöst :)

Habe noch 28 Tage vor mir und werde euch selbstverständlich am Laufen halten. Also schaut vorbei für mehr Infos. Werde vor und nachher pics posten um den Wachstum beurteilen zu können.

Freue mich schon!!!

Pics how my hair looks now: (looks a bit messy, sorry for that)








Extremly excited to see how my undercut will grow!

Much love xx

Keep in touch?!

No comments:

Post a Comment