Wednesday, December 25, 2013

Offline for some weeks !


DE

Ho ho ho Leute,

leider habe ich keine fröhlichen Nachrichten , mein  Internet zu Hause spinnt leider etwas..
Das heißt für mich, das ich für maximal 2 Wochen nichts mehr Posten kann!
Aber .. das Handy macht es möglich :)
Ich kann wenigstens noch eure tollen posts verfolgen und kommentieren.
Ich warte die zeit seligst ab, wieder posten zu können dund von meinem x mas zu berichten.
Ich wünsche euch dennoch frohe Weihnachten und besinnliche Tage mit der Familie und Freunden.

EN

Ho ho ho guys,

I have some bad news to tell. Unfortunately my internet at home is kinda trippin.
I can no more post for some weeks until they get our internet fixed :( i think for 2 weeks maybe.
But thank god for mobile phones i can read your lovely posts and comment too.
But i cant wait till i can post again.
I have a lot to tell because its x mas.
But anyways i wish you all merry x mas and havenly days with your families n friends.

Stay tuned ;)

xx Lori

No comments:

Post a Comment